czwartek, 10 stycznia 2013

Hurtownia artykułów tekstylnych Textilmar

Nazwa: Hurtownia artykułów tekstylnych
Producent: Textilmar
Cena: zróżnicowane
Używany od: 01.2012 r.
Ocena: 2/3

Dużo szyje od kilku miesięcy w związku z tym nie ma dnia bym w internecie nie szukała nowych hurtowni czy sklepów tekstylnych i pasmanteryjnych. Lista takowych jest bardzo długa, ale zakupy robię tylko w kilku. Jedną z hurtowni w której zaopatrywałam się kilkukrotnie jest Textilmar z Gdyni.
Swoje produkty Textilmar sprzedaje w sklepie stacjonarnym którego nie miałam okazji odwiedzić, ale również przez Allegro i sklep internetowy. Te dwa kanały przetestowałam i o tych właśnie dwóch drogach zakupu produktów napiszę dzisiaj.

Pierwsze zakupy w Textilmar zrobiłam w styczniu zeszłego roku. Kupowałam taftę, podszewkę poliestrową, tiule i nici na suknie do jazdy konnej. Korzystałam z oferty allegro. Ceny były atrakcyjne choć nie najniższe, ale liczyła się dla mnie liczba pozytywnych komentarzy jak również szeroki asortyment dostępny u jednego sprzedawcy. Poprosiłam o dobranie nici do barw zamawianych tkanin i z tego Textilmar się wywiązał fantastycznie. Należy dodać, że nici są dobrej jakości, w ogromnej gamie kolorystycznej, a ceny tych nici są rewelacyjne. Szpulka 500 metrów kosztuje 2,20 PLN. W warszawskich pasmanteriach za taki sam nawój trzeba zapłacić od 3 PLN wzwyż.

Tkaniny które zamówiłam również były dobrej jakości, w miarę równo przycięte. Niestety biała  podszewka poliestrowa była pomazana ołówkiem na połowie szerokości tkaniny i około 70 cm długości. Nie stanowiło to jakiegoś wielkiego problemu dla mnie, jednak uważam że takie rzeczy nie powinny się zdarzać.

Tafty miały piękne kolory jednak zasadniczo różniły się gramatura o czym Textilmar nigdzie nie wspominał. Opalizujący fiolet i fuksja były sporo cieńsze niż tafta w kolorze atramentowym. Co za tym idzie, granatowa tafta układała się nieco inaczej niż jej cieńsze koleżanki. Grubszą taftę oczywiście dużo lepiej się szyło.

Tiule ładne, kolory nasycone, jednak trzeba zwrócić uwagę, że 150 cm szerokości jest kwestią mocno umowną. Tkanina na brzegach fabrycznych była nierówna, miejscami trzeba było przesunąć linię cięcia o 1-2 cm. Niewiele, jednak po obu stronach może to dać 4 cm i przy pewnych projektach brak tych 4 cm może stanowić problem.

Ogólnie jednak pierwsze zakupy na plus.

Kolejne zakupy zrobiłam w połowie grudnia. Zakupy poprzedzał email i próby telefoniczne skonsultowania się co do jakości zamawianych tkanin. Po tygodniu w końcu ktoś odebrał. Tłumaczyli się nawałem pracy. Informację o tkaninie jednak otrzymałam i mogłam zamawiać tkaniny i nici. Tym razem zamówienie było realizowane w sklepie internetowym gdyż jedna z zamawianych tkanin nie była wystawiona na allegro. A zamawiałam pikówki w szalonych kolorach, tzw. tkaninę techniczną - gruba bawełna oraz nici dobrane kolorystycznie do pikówek i bawełny.

Paczka dość szybko została skompletowana i w poniedziałek dostałam informację, że przesyłka została wysłana kurierem. W środę przesyłki nadal nie było. Po konsultacji telefonicznej z pracownikiem Textilmar okazało się, że paczka nie została jednak wysłana w poniedziałek tylko dopiero we wtorek. W końcu w czwartek paczka przyszła. Wieczorem rozłożyłam tkaniny i co widzę? Na 5 pikówek, 3 mają wady i skazy. Popuszczone nitki, zaciągnięta tkanina pokrycia, ubrudzona warstwa wierzchnia. Bawełna posiadała ciemniejsze smugi jakby od kurzu albo brudnych dłoni. Na dodatek tkaniny były przycięte nierówno. Jednych było ciut więcej i to jeszcze jest ok, ale innej było o 10 cm mniej. I tu się niestety robi problem. Aż zerknęłam jeszcze raz na stronę sklepu internetowego czy przypadkiem nie kupiłam tkanin II gatunku, nie znalazłam jednak takiej informacji by towar był wybrakowany czy ze skazami.
Złożyłam reklamację wysyłając zdjęcia tkanin. Textilmar dwa tygodnie zastanawiał się co z tym fantem zrobić i po dwóch tygodniach zapadła decyzja, że wyślą mi jeszcze raz pikówki które były reklamowane. Tak tez się stało, dostałam przesyłkę kurierską z pikówkami. Pominę milczeniem fakt, że jeden z kolorów zamieniono i zamiast ciemnego fioletu dostałam intensywny róż. Akurat róz jest piękny i idealnie mi się sprawdzi w moich projektach. Grunt, że sprawa została załatwiona, chociaż trochę to trwało. Tkaniny które mi przysłano były wzorowej jakości. Aż miło było popatrzeć i z przyjemnością będę z nich szyć.


Przesyłki są pakowane w dwa grube worki foliowe. Solidnie to zabezpiecza tkaniny, trzeba jednak uważać przy otwieraniu paczki, by nie uszkodzić tkanin.

Podsumowując, hurtownia świetnie zaopatrzona, ekspresowe realizowanie wysyłek, ale czasem coś stanie na drodze, pojawią się przeciwności i pojawiają się problem. Miło, że pracownicy Textilmar są nastawieni pozytywnie do klienta i nie robią problemu z uznaniem reklamacji. Możliwe, że jeszcze się skusze na zakupy w Textilmar.

11 komentarzy:

  1. NIE POLECAM!!! Dostałam materiały poplamione i krzywo pocięte. Nie mam czasu i pieniędzy na odsyłanie towaru, przesłałam zdjęcia. Dostałam odpowiedź "Prawdopodobnie to nasza wina ale prosimy o przesłanie towaru" Zaproponowałam darmową wysyłkę przy następnym zamówieniu, co dla nich jest bardziej korzystne ale odrzucili propozycje. Nie polecam i nigdy wiecej nie zakupie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem klientka textilmaru od ponad pół roku. Wcześniej kupowałam od nich przez allegro, lecz Pani, która jest przy telefonie podanym na allegro rzadko odbierała tel. nie wspomnę o oddzwanianiu.. zakupy odbywały się bez konsultacji. Po jakimś czasie zauważyłam że firma textilmar ma również sklep internetowy, dużo większy asortyment oraz lepsza obsługa, przesympatyczny Pan, który zawsze jest pod telefonem. Jakość oferowanych tkanin jest dosyć dobra, choć raz reklamowałam towar, od tamtej pory przed zakupem ustalam dostępność oraz jakość towaru telefonicznie i od tamtego momentu nie mam nic do zarzucenia.Ogólnie polecam sklep textilmar.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ktoś z Państwa- kupujących w TEXTILMAR, wykorzystał swoje "punkty lojalnościowe"

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupuję od dawna w Textilamarze w sklepie internetowym, dopóki gdy pracował tam młody człowiek niejaki p. Fabian, wszystko było sprawnie załatwiane, po uprzedniej rozmowie telefonicznej, nie robił z niczym problemu, odbierał przede wszystkim telefon. Gdy coś się wydarzyło z ich winy miałam darmową wysyłkę . Od stycznia ten młody uprzejmy człowiek nie pracuje :( a szkoda bo to jedyny konkretny pracownik. W styczniu, gdy zrobiłam zamówienie - masakra. Cięzki kontakt telefoniczny jak i mailowy, mają w nosie stałych KLientów, wydzwaniających , piszących maile. Ponadto Pani kazała mi się samej obsłużyć , tzn obliczyc ile mam dopłacić do zamówienia .... szkoda, bo raczej już tam zakupów nie zrobię ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety muszę się zgodzić z opinią powyżej. Zamawiam dosyć często w sklepie textilmar, w styczniu praktycznie nie mogłam się dodzwonić, nie wspominając o mailach, na które nie otrzymywałam odpowiedzi. Może rzeczywiście mają osłabiony skład pracowniczy, ale nie jest to dla nich wytłumaczeniem. Szkoda że nie szanują klienta, bo przecież w tych czasach ciężko go zdobyć.

      Usuń
  5. Muszę potwierdzić to co czytam powyżej. Jestem klientką textilmaru od ponad dwóch lat ale to co wydarza się ostatnio to jakiś absurd! Połowy towaru nie otrzymałam, w zamian dostałam kopertę z pieniędzmi, którą o mało nie wyrzuciłam do kosza! Ale jak zauważyłam bardzo zbliżona oferta jest na stronie tkaniny-24.pl - ceny te same, ale odbierają telefony, doradzają i natychmiast odpisują na maile. Jakość tkanin identyczna a do tego jako jedna z pierwszych klientek otrzymałam 10% rabat na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysyłka expres i to jedyny plus tej firmy .Tkanina którą zamówiłam (bawełna satynowa biała ) posiada fabryczne zagniecenia na ok70 cm wzdłuż obu brzegów tkaniny ponadto na samym środku jakieś różowe plamy.Na zwrot już niestety nie mam czasu bo za 5 dni mam komunię na którą chciałam uszyć bolerko sobie i córce. 50 zł wyrzucone w błoto.Więcej nie kupię w tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  7. NIE POLECAM ! wysyłka trwa o wiele dłużej niż w innych sklepach/ hurtowniach - prowadzę sklep, robiłam zamówienie tego saemgo dnia w trzech hurtowniach - Fashion Textiles, dresowka i Textilmar, przy pierwszych dwóch hurtowniach towar miałam na drugi dzień! natomiast Textilmar mimo prośby o szybką wysyłkę i obiecanek po prostu to "olał" . Takniny o wiele lepsze są w innych hurtowniach, zresztą jeżeli sklep nie dba o klienta to coś chyba nie jest tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Panią. Tkaniny z Fashion Textiles otrzymałam błyskawicznie.Zamówiłam o 14 00 a otrzymałam o 9 00 rano na drugi dzień i tak to powinno wyglądać. Z textilmar tkaniny szły 3 dni i nie otrzymałam wszystkiego tylko kopertę za tkaniny, które zamawiałam a ich nie było, jakaś żenada i bez żadnej informacji. Zdecydowanie polecam robić zakupy na www.fashion-textiles.pl Świetne tkaniny i miła obsługa.

      Usuń
  8. Pierwszy raz zrobiłam zakupy w sklepie internetowym Textilmar w zeszłym miesiącu i był to raczej ostatni zakup . Kupowałam dwa kolory tiulu na spódnicę - w opisie w obu było "tiul miękki", a okazało się, że jeden był miękki, a drugi - sztywniejszy, przez co cała koncepcja uszycia spódnicy musiała zostać zmieniona:( W dodatku podszewka, którą kupiłam była ciemniejsza niż na zdjęciu i też nie pasowała. W dodatku wysokie koszty przesyłki. Jestem rozczarowana i nie polecam tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie polecam!!!!! tkanina reklamowana jako bardzo dobrej jakości jest do niczego,nawet wcześniej była konsultacja telefoniczna co do jej jakości, reklamacja nie uznana

    OdpowiedzUsuń